Clipe de coșmar în aeroport pentru Maria Dragomiroiu

0

În urmă cu patru zile, Maria Dragomiroiu și Sanda Ladoși au susținut un concert pentru comunitatea românească din Nürnberg, Germania. Au mers cu o companie low-cost și la întoarcere au avut parte de un adevărat coșmar, alături de alți 148 de români.

48 de ore de coșmar pentru Maria Dragomiroiu


Avionul cu care urmau să se întoarcă în România s-a defectat și compania nu a găsit altul cu care să îl înlocuiască, așa că i-a cazat pe pasageri la hotel pentru o noapte.

În următoarea zi, artistele s-au întors la aeroport, au făcut toate formalitățile și s-au urcat în avion. Însă, nici atunci nu au plecat

„Nu știm dacă plecăm azi sau nu dacă mergem iar la hotel. Ne plimbă ca pe oi. De ieri (n.r. 3 iunie), de la ora 4 dimineața, trebuia să plecăm. Am urcat în avion, dar a apărut o eroare la computer. Am stat o oră în avion. Era cald, copii mici care plângeau.

Au zis să ne ducem la un hotel și să venim la 5 dimineața. Ne-am trezit cu noaptea-n cap, am urcat iar în avion și când au pornit motoarele a apărut, din nou, acea eroare. Suntem tot aici la aeroport și nimeni nu ne spune nimic. Ce să spun, este foarte obositor, nu e deloc ok să ne facă așa ceva.

Este umilitor pentru că nimeni nu spune nimic! S-a mai întâmplat și alaltăieri, nu s-a putut zbura. E o aiureal totală, o degringoladă! Nu știe nimeni dacă plecăm sau nu, suntem 148 de persoane, mulți cu copii mici. Nimeni de la WizzAir nu vine să ne spună, așteptăm”, a declarat Maria Dragomiroiu, la Romania TV.

Soțul Mariei Dragomiroiu, prima reacție după incident


„Bine că am ajuns cu bine. Noi nu am mers la hotel, ne-am dus la cei care ne-au invitat să dormim. Înțeleg că la ceilalți pasageri le-au asigurat hotelul. Asociația de acolo de la festival, cei care ne-au invitat, ei pot să ceară despăgubiri pentru că ei ne-au cumpărat biletele.

Am ajuns după 24 de ore, dacă puteți să vă închipuiți! Atât ne-au ținut și nimeni nu știe să-ți dea o informație măcar! E o sfidare la adresa pasagerului, compania s-a întins prea mult. Ne-a adus de dimineață, la ora 6 la aeroport. Am plecat cu același avion pe care l-au reparat. Ne-au urcat din nou în el, au adus echipă de la Budapesta să-l repare.

Până la urmă, pilotul și cu un mecanic neamț au rezolvat problema. E bătaie de joc! Toate zborurile de la compania asta au avut azi întârziere”, a declarat, Bebe Mihu, impresarul și soțul Mariei Dragomiroiu pentru Click.

Reacția companiei Wizz Air


„Wizz Air confirmă că zborul W4 3102 de la Nurnberg la București Otopeni, din 3 iulie, a fost reprogramat pentru 4 iulie, deoarece aeronava care opera zborul a trebuit să fie supusă unor verificări tehnice neplanificate.

Pasagerii au fost informați despre situație și li s-au oferit cazare și vouchere pentru alimente, conform regulamentului. Pe 4 iulie, aeronava avea în continuare nevoie de verificări tehnice, astfel că zborul a fost amânat din nou.

După ce a fost repusă în folosință, aeronava a decolat și a aterizat la București la ora locală 16:50. Wizz Air își cere scuze pasagerilor afectați de această situație și reamintește că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa și că face tot ce îi stă în putință pentru a evita și reduce întârzierile”, au transmis reprezentanții companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.