Compania americană Hershey, dată în judecată de o femeie pentru că bomboanele sale cu unt de arahide Reese nu au detaliile artistice prezentate pe ambalaj

0

Într-o acţiune comună federală propusă depusă joi şi în care se solicită cel puţin 5 milioane de dolari, Cynthia Kelly acuză Hershey că a înşelat consumatorii rezonabili, promiţând în mod fals că bomboanele sale vor conţine ”desene artistice explicite”.

Ea a spus că nu ar fi plătit 4,49 dolari în octombrie, la un magazin Aldi, pentru o pungă de dovleci cu unt de arahide Reese, dacă ar fi ştiut că bomboanelor nu numai că le lipsesc ochii şi gura sculptată ”drăguţ” prezentate pe ambalaj, ci şi orice sculptură.

Plângerea spune că etichetele Hershey ”sunt material înşelător şi numeroşi consumatori au fost păcăliţi şi induşi în eroare de imaginile de pe ambalajul produselor”.

A citat mai multe videoclipuri de pe YouTube şi a inclus ilustraţii precum un Reese’s Peanut Butter footBall, în formă de minge de fotbal, căreia îi lipsesc şireturile afişate pe ambalaj.

Hershey nu a răspuns imediat vineri solicitărilor de comentarii. Avocatul lui Kelly nu a răspuns imediat unei cereri similare.

Reclamanta şi-a înregistrat plângerea în instanţa federală din Tampa, Florida. Ea solicită despăgubiri pentru cumpărătorii din Florida de Reese’s Peanut Butter Pumpkins, White Pumpkins, Pieces Pumpkins, Peanut Butter Ghost, White Ghost, Peanut Butter Bats, Peanut Butter Foot Balls şi Peanut Butter Shapes Sortiment Snowmen Stockings Bells, pentru încălcarea legii de protecţie a consumatorilor din acel stat.

Avocatul lui Kelly a intentat, de asemenea, procese, acuzând pe Burger King şi Taco Bell că vând alimente care, atunci când sunt servite, arată mai puţin atrăgătoare decât sunt prezentate în reclame.