Compania care a angajat 160 de milioane de oameni să lucreze pe gratis

0

Serviciul muzical de streaming are o vechime de 10 ani şi Spotify se pregăteşte de listarea la bursă de aceea trebuie să-şi rezolve aceste probleme. Compania a găsit o metodă inedită de a face asta. Le-a cerut celor 160 de milioane de utilizatori să facă anumite editări asupra datelor printr-un feature numit „line-in”. „Sperăm să înţelegem mai bine ascultătorii de Spotify ca apoi noi să îmbunătăţim experienţa de utilizare atât pentru ascultători, cât şi pentru artişti”, a scris compania la debutul line-in.

 

 

Utilizatorii Spotify, fie cei 71 de milioane de utilizatori plătiţi sau ceilalţi 88 de milioane de utilizatori care ascultă gratuit, au un interes în a se asigura că datele de pe platformă sunt exacte şi actualizate. În schib, compania primeşte muncă gratuită de la clienţii interesaţi să ajute firma.

 

Utilizatorii pot vedea o opţiune numită „suggest an edit” lângă fiecare melodie şi album, iar acolo pot face recomandări de categorii, tag-uri, genuri muzicale, dar şi starea de spirit pe care o induce melodia. Nu este clar cum compania va tria toate aceste informaţii, dar un reprezentant Spotify a declart pentru Quartz că firma are un departament dedicat conţinutului ce se va ocupa de aceste sugestii de la utilizatori.