Covrigii, o afacere de 55.000 de lei pe lună

La fiecare colţ de bloc vezi o covrigărie şi o coadă care se întinde pe un metru sau doi, cel puţin la orele de vârf, când lumea pleacă sau vine de la serviciu, iar elevii sunt în pauză de masă. „Este normal să existe o cerere constantă pentru astfel de produse. Covrigii sunt precursorii reţelelor de fast-food, iar principala oportunitate o reprezintă scăderea preţurilor chiriilor în zonele cu vad comercial”, explică Ciprian Moga, consultant retail.

Iar preţul scăzut al produsului, între 60 de bani şi un leu, este un plus, ţinând cont că puterea de cumpărare a românilor a scăzut. Astfel, datele de la Institutul Naţional de Statistică arată că iunie 2010 a fost a şaptea lună consecutivă din ultimele 12 în care dinamica scumpirilor a depăşit-o pe cea a salariilor. Concret, salariul mediu brut a fost de 1.951 de lei, în scădere cu 0,6% faţă de luna precedentă, în timp ce media preţurilor a crescut, în acelaşi interval, cu 0,1%.  Citește mai mult pe www.adevarul.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed