COZILE din hipermarketuri şi parcările PLINE ale mallurilor, imaginea care aminteşte de 2008

 

Sâmbătă 14 octombrie, ora 19, par­cul de retail Militari Shopping Cen­ter din vestul Capitalei. Parcarea plină, bannere care anunţă noi deschideri, branduri care nu vor să rateze un nou boom din consum: Starbucks şi-a securizat zona pentru prima sa cafenea drive-thru din România, în timp ce Ana Pan, brandul de cofetării al familiei Copos, este aproape de a deschide unitatea de peste 100 mp din galeria comercială a hipermarketului Auchan. Coadă la casele de marcat, dar nu toate sunt deschise. Urmările crizei sunt încă în magazine.

 

Retailerii s-au restructurat în criză, au venit apoi cu soluţii inteligente precum sis­te­mul caselor semiautomate (care nu func­ţio­nează întotdeauna şi care are şi un număr li­mi­tă de produse), dar când te întâlneşti cu o ava­lanşă de oameni în magazin la final de săptă­mâ­nă ai avea nevoie de casieri.

 

mai multe, pe ZF

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed