x


  • EUR
    4.7607
    USD
    4.2327
string(6) "retail"

Cum optimizezi spațiul magazinului tău

Crearea unui magazin mare este visul multor persoane. Cu toate acestea, nu întotdeauna există posibilitatea de a dispune de un spațiu mare. Prin urmare, un spațiu mic nu ar trebui să fie un obstacol în crearea unei afaceri mari.

Author: Catalina Mares | Sursa: Money.ro | Publicat: 15.04.2019, 13:42

Astăzi există o disciplină numită interiorism comercial prin care spațiile sunt proiectate având în vedere formele, iluminatul, texturile, locația geografică, materialele și culorile pentru a crea o experiență plăcută clientului.

Ținând cont de acești factori, iată câteva idei pentru a-ți optimiza la maximum spațiul de care dispui. Pentru că este posibil să creezi un spațiu plăcut în câțiva metri pătrați.

  1. 1, Ia în considerare exteriorul pentru a atrage clientul

Dacă ți se permite, puteți profita de intrarea în incinta ta pentru a atrage atenția. Dacă ai posibilitatea, amenajează o zonă cu scaune sau fotolii sau cutii din lemn. Amplasează plante de exterior, postere cu mesaje originale etc.

Fă modificări pe verticală pentru a crea senzația de spațiu mai mare

Plasarea produsului pe diferite nivele oferă senzația de amplitudine spațială. Profită de tavan, este o altă strategie de luat în considerare. Poți monta rafturi metalice din tavan pentru a coborî pe diferite nivele.

Iluminarea este cheia

Lumina joacă un rol foarte important în spații mici. Dacă dispui de lumină naturală, ar trebui să încerci să profiți din plin de ea. Vitraliile permit pătrunderea unei cantități mari de lumină. În cazul în care soarele bate prea mult în geam, poți monta o copertină exterioară.

În ceea ce privește culorile, cele deschise sunt cele mai potrivite

În design-ul magazinelor mici, culorile luminoase sunt cele care oferă senzația de amplitudine. Încearcă să eviți culorile intense, roșu și galben, deoarece acestea sunt prea stimulative și fac spațiul să pară mai mic. Le poți folosi doar în colțuri mici. Prin urmare, este mai bine să optezi pentru nuanțe de alb, bej sau pastel. De asemenea, poți crea un efect de contrast prin combinarea unei alte culori, în anumite zone, care au legătură cu identitatea brand-ului tău. Important este ca, dacă ai puțin spațiu, să profiți din plin de el pentru a-ți evidenția produsul care ar trebui să fie protagonist.

Pereții sunt aliați mari

Când avem puțin spațiu, pereții devin mari resurse. Poți profita de ilustrații agățate, de rafturi metalice de diferite tipuri sau elemente decorative, cum ar fi picturi sau plante care se potrivesc cu estetica brand-ului tău. Ca o recomandare, este mai bine să decorezi doar un perete lateral și să-l lași pe celălalt gol sau jumătate gol. În acest fel eviți saturarea zonei. Același lucru este valabil dacă vrei să folosești tapet. Este indicat să îl folosești pe un singur perete și să-l eviți pe acela cu multe detalii. Acest lucru împiedică supraaglomerarea vizuală a spațiului.

Încearcă să creezi un efect de fereastră pentru a da viață spațiului

Ce se întâmplă dacă ai puțină lumină naturală? O modalitate de a da viață spațiului și pereților este de a crea un efect de fereastră. Se poate face în moduri diferite, dar ar trebui să fie întotdeauna în acord cu restul decorului. Poți crea un cadru din lemn cu ilustrații sau o fotografie mare. În plus, în lipsa luminii poți recurge la un proiect de iluminat care evidențiază punctele strategice ale magazinului: produsele, zona de plată, cabinele de probă. Utilizează diferite nuanțe de lumină pentru a evidenția zonele. Aceasta este o strategie excelentă pentru a oferi senzația de spațiu.

Evită materialele și piesele de mobilier stridente

Privirea ar trebuie să concentreze asupra produsului, nu asupra decorului. Din acest motiv, pentru a nu induce în eroare clienții, este mai bine să nu folosești materiale care ies în evidență și umbresc spațiul. Este mai bine să alegi elemente naturale, lemn sau ceramică în tonuri neutre. Evită obiectele decorative mari și liniile în stil artdeco.

În ceea ce privește mobilierul din spațiile mici, este de preferat să folosești mobilier făcut pe măsură sau dinamic și convertibil. Este necesar să analizezi spațiul, să vezi dacă ai nevoie de o piesă de mobilier nouă sau să o eliminipe una care este în plus pentru a fac loc unor noi produse. Acest lucru îți va permite să modifici decorul și să ai un spațiu mai funcțional.

De exemplu, rafturile mobile sunt foarte utile deoarece le poți schimba și permit o combinație infinită de posibilități. Este necesar să încerci să expui diverse produse mici:genți de mână, bijuterii, încălțăminte, batiste, ochelari etc. În acest fel, poți ajuta clienții să-și facă o imagine de ansamblu despre magazinul tău.

Așadar, ai grijă cum îți optimizezi spațiul și cum expui produsele în magazin. Intră pe  Rafturimetaliceaz.ro, căci la aici vei găsi rafturile de care ai nevoie pentru optimizarea spațiului tău.