Cum a cumpărat NEPI un centru comercial fără să scoată un ban din buzunar

0

„Vrem neapărat să avem o poziție dominantă pe piață și cred că e irelevant să ai două asseturi într‑o piață ca România“, spunea Martin Slabbert, șeful operațiunilor New Europe Property Investments (NEPI) din România, într‑o discuție cu MONEY EXPRESS de la sfârșitul anului trecut, anunțând în acel moment că NEPI este dispus să investească în 2010 în imobiliarul românesc 400–500 de milioane de euro, preponderent în retail. O sumă fabuloasă pentru o piață îngenuncheată de criză. Și niște planuri pe măsură, care încep acum să se materializeze.

La mijlocul lunii trecute, NEPI a închis tranzacția prin care devenea proprietarul spațiilor în care funcționează magazinele Auchan (13.600 mp) și Bricostore (9.500 mp) din cadrul parcului de retail Iris Shopping Center, dezvoltat la Pitești de compania Avrig 35, controlată de omul de afaceri Alexander Hergan.

Auchan Pitești, mai spune șeful NEPI România, are cel mai mare trafic dintre toate hipermarketurile din oraș, trafic de care ar putea profita și galeria comercială, însă pentru asta ar avea nevoie de câteva ancore secundare, cel mai probabil de fashion.

Citeşte mai departe în ediţia de săptămâna aceasta a MONEY EXPRESS