Cum sa faci proiecte bune ca sa nu ti-o furi de la client

0

Interviu cu Lorand Balint (Boti), Head of Brand Communication, Leo BurnettLa inceput de an am gasit pe birou o carticica-dosar care imi dezvaluia pasii minimali pentru a pune la punct un proiect. “Our Way – Project Management” este o colectie de sfaturi utile si formulare tipizate care sa structureze demersurile pe care le-as putea avea in plan. Din loc in loc, cate un citat din batranul Leo Burnett aduce un pic de inspiratie. Am profitat de ocazia sa il intreb pe Boti cum le-a venit ideea sa faca acest ghid, cui ii era destinat initial si ce statement ascunde acum ca e facut public: un pic de PR, o intarire a ideii ca poate fi challenging sa lucrezi in departamentul de Client Service…sau altceva.IQads: Cui ii este adresat acest ghid al managementului proiectelor? E valabil doar pentru departamentul de Client Service?Lorand Balint (Boti): Principalul beneficiar va fi departamentul de Client Service din Leo Burnett, ghidul fiind, de altfel, parte dintr-un proces mai amplu de regandire si reorganizare a departamentului.

Citeste mai mult