Cum vor arăta televizoarele în anul 2020

International Broadcasting Convention (IBC) este un târg de media, divertisment şi tehnologie care se desfăşoară de 50 de ani în capitala Olandei, Amsterdam. Peste 1.700 de companii din 170 de ţări vin în centrul expoziţional RAI pentru a prezenta cele mai noi tehnologii din domeniul televiziunii.

 

Prima ediţie IBC a avut loc în anul 1967 la Londra. La hotelul Royal Lancaster au participat 32 de firme, dar televiziunea era în altă eră atunci. Pe măsură ce tehnologia a evoluat, evenimentul a crescut, iar un hotel nu mai era suficient pentru a găzdui IBC. Astfel, în 1992, IBC se mută la Amsterdam în centrul de expoziţii RAI. Din anul 1994, IBC a devenit un eveniment anual care este organizat în luna septembrie. Cea mai recentă ediţie a atras peste 60.000 de vizitatori dornici să afle tendinţele în materie de OTT, 4K, HDR, VOD, VR şi IPTV.

 

Piaţa video este la cele mai mari cote din istoria sa. Oamenii se uită la conţinut video pe tot parcursul zilei, nu doar dimineaţa şi seara cum era în trecut. Televizorul rămâne mijlocul preferat de divertisment în timpul serii, în timp ce dimineaţa şi la prânz sunt preferate dispozitivele mobile precum tabletele sau telefoanele mobile. Televiziunea clasică atrage 95% din venituri, însă clienţii vor şi acces la platforme OTT (over-the-top), adică să urmărească canalele preferate şi pe dispozitive mobile. Cu toate acestea, în lume sunt 368 de milioane de gospodării fără televizor dintre care 13 milioane în Europa.

 

Articolul integral pe capital.ro

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed