Dacia vrea să devină „un rival serios pentru Jeep”

0

Ambiţiile şefilor Renault Group şi ai Dacia par a include o posibilă poziţionare a mărcii Dacia în competiţie cu celebrul brand american Jeep, cunoscut pentru modelele sale cu caracteristici off-road. „De aici a venit tema de outdoor”, spune Laurens van den Acker, vicepreşedinte Renault Group şi şef al designului peste toate mărcile grupului, inclusiv Dacia, pentru Autocar, conform .

Tema „outdoor” şi cea de „aventură” pe care Dacia o foloseşte în prezent pentru a-şi promova maşinile vrea să contureze o imagine tot mai puternică a maşinilor Dacia în direcţia dată de modelul Duster, care a devenit deja cunoscut pentru trăsăturile sale off-road, suprapuse peste preţul accesibil al acestui model.

„În opinia mea, nu există un competitor serios pentru Jeep, în Europa. De ce nu ar putea fi Dacia aşa ceva? Nu există un brand conectat cu ieşirile în aer liber, care te scoate din oraş, care a devenit, în special din vremea Covid, a devenit extrem de relevant”, spune Acker.

Acesta este, de altfel, şi motivul pentru care Dacia a decis să participe la celebrul Raliu Dakar, cu un model neprecizat, dar care are 99% şanse să fie viitorul Duster, care va fi lansat în 2024.

„Dacia este o marcă foarte bine poziţionată pentru oamenii care iubesc ieşirile în aer liber. Asta dă două motive pentru a cumpăra maşina, nu doar unul”, mai spune şeful designului Renault Group.

Van den Acker a mai precizat că Bigster, care va fi mai mare decât Duster, nu va fi neapărat mai premium, dar va intra în competiţie cu alte mărci.