Dan Panciu (Fabrica de Profile): „Românii sunt încă interesați să își îmbunătățească locuințele, chiar și în vremuri dificile”

0

Dan Panciu, CEO Fabrica de Profile, a început drumul în antreprenoriat acum 11 ani. În tot acest timp a inovat constant și a reușit să dezvolte un brand important pe piața de profile arhitecturale decorative de exterior și interior. Cum arată piața de home deco în 2023, dar și cum trece un asemenea business prin amenințarea recesiunii economice, aflăm chiar acum.

Cum a fost 2022 pentru Fabrica de Profile, din punct de vedere business?

A fost un an bun pentru noi, cu o creștere de 48% a cifrei de afaceri. Am continuat să investim în noi produse și tehnologii, iar acest lucru ne-a ajutat să ne menținem poziția de lider pe piața românească de profile arhitecturale.

Dan Panciu, CEO Fabrica de Profile, a început drumul în antreprenoriat acum 11 ani. În tot acest timp a inovat constant și a reușit să dezvolte un brand important pe piața de profile arhitecturale decorative de exterior și interior. Cum arată piața de home deco în 2023, dar și cum trece un asemenea business prin amenințarea recesiunii economice, aflăm chiar acum.

Cum a fost 2022 pentru Fabrica de Profile, din punct de vedere business?

A fost un an bun pentru noi, cu o creștere de 48% a cifrei de afaceri. Am continuat să investim în noi produse și tehnologii, iar acest lucru ne-a ajutat să ne menținem poziția de lider pe piața românească de profile arhitecturale.

Cum navigați prin astfel de perioade?

În astfel de perioade, este important să fim flexibili și să ne adaptăm rapid la schimbări. De asemenea, este esențial să continuăm să investim în inovație și calitate, pentru a ne menține competitivi.

Au decorat românii mai puține case sau au fost mai vigilenți la bugete în perioada asta?

În general, românii au continuat să decoreze casele, dar au fost mai atenți la bugete. Acest lucru se datorează atât creșterii inflației, cât și incertitudinilor economice.

Fabrica de Profile este un brand cu mult potențial în zona de home deco – cât de importantă este pentru voi inovația în 2023?

Inovația este esențială pentru Fabrica de Profile. Ne dorim să fim un lider în domeniul home deco, iar acest lucru se poate realiza doar prin inovație. În 2023, vom continua să investim în cercetare și dezvoltare, pentru a dezvolta noi produse și tehnologii care să răspundă nevoilor clienților noștri.

Care ai spune că sunt core brand values ale Fabrica de Profile, atât în percepția consumatorilor, cât și a competitorilor voștri?

Cred ca valorile care ne diferențiază atât în percepția consumatorilor, cât și a competitorilor, sunt: Inovație: Ne dorim să fim un lider în domeniul home deco, iar acest lucru se poate realiza doar prin inovație. Calitate: Produsele noastre sunt fabricate din materiale de calitate, pentru a oferi clienților noștri o experiență de neegalat. Flexibilitate: Ne adaptăm rapid la nevoile clienților noștri, pentru a le oferi soluții personalizate.

Ce abordări noi ați adus în ultimii ani și care v-au ajutat? Cum?

În ultimii ani, am adus o serie de abordări noi în activitatea noastră, care ne-au ajutat să ne dezvoltăm și să ne consolidăm poziția pe piață. Printre acestea se numără:Investiții în cercetare și dezvoltare – am investit semnificativ în cercetare și dezvoltare, pentru a dezvolta noi produse și tehnologii care să răspundă nevoilor clienților noștri.Extinderea capacității de producție – ne-a ajutat sa ne extindem gama de produse realizate, cantitatea si calitate lor;Plasarea accentului pe experiența clienților – ne concentrăm pe a oferi clienților noștri o experiență de neegalat, de la momentul contactului până la livrarea produselor;Serviciul de randare – a adus mai multa claritate, spectaculozitate procesului de vânzări dar în același timp l-a simplificat, clientul știe cum îi va arăta locuința și ce cantități de produse are nevoie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.