De ce NU vor muri cărțile de vizită

Directorul de concept al companiei, Sufian Khawaja, spune: „Privind dincolo de diamante, atunci când dezvoltam cartea de vizită Signature, am petrecut mai mult de șase luni în căutarea materialului perfect. Am testat rezistența la zgârieturi a materialului, cât de mult cântăreşte, cum arăta și se simțea în mână, chiar și cum a sunat când a scăzut pe jos.”

Cărțile de vizită costă între £ 300 și £ 1.500 fiecare, în funcție de numărul de diamante incluse în design. Printre clienţii acestui model de cărţi de vizită se numără membri ai familiei regale din Orientul Mijlociu, precum și oameni de afaceri din Europa și China.

Khawaja spune: „Pentru mulți dintre clienții noștri, bogăția nu mai este un factor distinctiv în cercurile în care se învârt. Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, oamenii încă mai doresc să lase o impresie de durată, iar cardurile noastre permit clienților noștri să facă acest lucru „.

În timp ce Black Astrum este furnizor pentru o piață foarte nișată, cărțile de vizită joacă încă un rol în viața corporativă, în ciuda revoluției digitale. Richard Ellis, președintele Original Cottage Company, spune că le folosește în mod regulat cu proprietarii de case de vacanță și consilierii financiari. „Au adresa dvs. de e-mail, numărul de telefon mobil, compania pentru care lucrați. Este o modalitate incredibil de rentabilă și simplă de a trece peste detalii, fără să stați acolo și să introduceți o mulțime de informații în smartphone-ul dvs. „.

Având aceste informații cu privire la un obiect fizic ajută la declanșarea memoriei unei cunoștințe din afaceri. Asi Sharabi, directorul executiv al editorului de cărți pentru copii Wonderbly, spune: „Puteți întotdeauna să vă întoarceți și să căutaţi în cutia de amintiri cu cărți de vizită și să găsiți niște pietre preţioase pierdute; sau unii oameni pe care nu credeai că v- ar fi la îndemână.”

Ellis este de acord: „Dacă îl puneţi într-un fişier electronic, este invizibil, trebuie să mergeți și să vă amintiți în mod activ cine este și să îl căutați. Nu-mi amintesc neapărat numele oamenilor sau compania. Îmi amintesc că am întâlnit pe cineva la expoziția respectivă, voi avea cartea de vizită, îmi amintesc când o văd. Nu mi-aș aminti suficiente informații pentru a merge la smartphone-ul meu și pentru a căuta. ”

Natura fizică a cărților de vizită permite, de asemenea, desene creative, cum ar fi cartea de vizită a  avocatului de divorțuri concepută să fie ruptă în mod egal în două; sau o carte de vizită concepută pentru un antrenor personal realizată din material elastic care vă cere să faceți exerciții pentru a citi textul, scrie theguardian.com.

În mod ironic, revoluția digitală a declanșat o abordare mai creativă a cărților de vizită. În 2006, compania britanică Moo a venit pe scenă cu versiunile sale grafice, multicolore, care ar putea purta o imagine diferită pe fiecare carte de vizită datorită presei digitale.

Anul trecut, Moo a tipărit cărți de vizită ce au generarat  venituri de aproximativ 75 milioane de lire sterline. Are clienți în peste 190 de țări și are 500 de angajați în șase birouri din Marea Britanie și SUA.

Toby Hextall, directorul de design al produselor de la Moo a spus  „Cărţile de vizită sunt încă o parte atât de importantă a rețelelor de afaceri, care cred că vor ieși din modă doar atunci când oamenii nu îşi vor mai strânge mâinile”. Compania a lansat recent o gamă de cărți de vizită ecologice din bumbac.

carti d vizita din bumbac

Asta nu înseamnă că Moo a ignorat trecerea la digital. O gamă nouă de carduri include tehnologie de comunicație care se leagă direct de o pagină web sau de un canal de social media atunci când este atins cu un smartphone.

carti de vizita

Alții adaugă tag-uri de realitate augmentată (AR) cărților de vizită, astfel încât obiectele 3D să iasă din card când sunt vizualizate cu o aplicație. Personalul companiei de realitate augumentată Augment a legat imagini 3D de cărțile de vizită. Coralie Desmarchelier de la Augment spune că pot fi „foarte folositoare atunci când te duci la o expoziție comercială, de exemplu, pentru că îți amintești de multe ori chipurile, dar nu îți mai amintești numele și, evident, este și distractiv”.

Ea adaugă: „Îl folosim pentru a arăta ce poate face Augment și pentru a-l face memorabil, deoarece cartea dvs. de vizită se evidențiază.” Unii dintre clienții  Augment, între timp, leagă imaginile 3D ale produselor de cărțile lor de vizită sau întregi dosare cu imagini, se pot întoarce acasă și pot vedea cum se potrivesc produsele la ei acasă.

În orice caz, acestea sunt doar îmbunătățiri ale cărții de vizită umile. Există alternative care abandonează complet mediul de carton mic.

În 2009, compania digitală de cărți de vizită Bump a permis utilizatorilor smartphone să partajeze date cum ar fi datele de contact între ei, prin atingerea împreună a telefoanelor lor. Cinci ani mai târziu, Google a cumpărat-o și serviciul a fost închis la scurt timp după ce oamenii implicați s-au concentrat asupra produselor Google.

În China, oamenii de afaceri rareori schimba cărţi de vizită, dar în schimb își scanează codurile QR unii altora, coduri care leagă direct de profilurile lor WeChat. WeChat este o rețea socială omniprezentă din China care poate fi utilizată pentru totul, de la rezervarea hotelurilor la transferul de bani. Sharabi spune: „Cred că atunci când există o tehnologie care este atât de răspândită, pe care toată lumea o folosește, atunci este ușor. În afara acestui context, nu am văzut nimic care este oarecum standardizat. ”

Este această lipsă de standardizare care a ajutat la menținerea cărții de vizită fizice vie și bună. Sharabi spune: „Din câte vă pot spune, nu există nici o tehnologie sau o aplicație care să înlocuiască complet cărțile de vizită. Există o mulțime de lucruri diferite, dar cred că faptul că acestea au supraviețuit celor 10 ani buni de digital vă spune ceva despre comportament „.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed