Dedeman a investit 11 milioane de euro în cel de-al 18 magazin

0
Deschiderea noului magazin Dedeman în Craiova reprezintă finalizarea celui de-al doilea proiect din cele patru prevăzute în planul investiţional pentru anul 2010. Până la finele trimestrului al treilea, alte două magazine vor intra în circuit, în Arad respectiv Timişoara. Strategia de extindere a companiei Dedeman, la nivel naţional, vizează o reţea de 30 magazine până în 2015.

„Economia globală dă semne de revenire. Ne aşteptăm ca această revigorare economică să se simtă şi la noi încă din acest an. Pentru că am crezut şi credem într-un parcurs pozitiv. (…) Inaugurăm astăzi al 6-lea magazin în vreme de recesiune economică şi continuăm realizarea planurilor de investiţii”, a declarat preşedinte Dedeman, Dragoş Pavăl.

Magazinul este amplasat pe un teren de 27.000 mp. Din suprafaţa totală, 12.000 mp deservesc ca spaţiu de vânzare pentru cele peste 45.000 de produse acoperind cererea pentru materiale de bază în construcţii, gresie şi faianţă, instalaţii termice, instalaţii sanitare, instalaţii electrice, mobilă, decoraţiuni interioare, electrocasnice şi electronice, utilaje, scule şi accesorii, precum şi produse pentru grădină.

Compania a realizat în 2009 o cifră de afaceri de 250 milioane euro, menţinută la nivelul celei din 2008. Pentru anul 2010, Dedeman estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 15%, în euro, prin extinderea reţelei la 20 magazine.

Dedeman, unul dintre principalii jucători de pe piaţa materialelor de construcţii şi pentru amenajări interioare de tip DIY (Do It Yourself), este prezent pe piaţa de profil din 1992. Principalii competitori ai Dedeman pe piaţa autohtonă de retail DIY sunt Baumax, Praktiker, Hornbach, Obi, Arabesque şi Ambient.