Dove se promoveaza pe facebook.com

0

Dove a testat perceptia asupra noului produs Dove Hair Minimising pe facebook.com, aceasta fiind prima conferinta de acest gen din Romania. Bloggeritele, cititoarele de bloguri si utilizatoarele site-urilor de socializare online au avut posibilitatea, in aceasta perioada, sa afle mai multe informatii despre noul deodorant Dove Hair Minimising si sa-si posteze impresiile despre noul produs intr-o conferinta organizata pe facebook.com. Evenimentul de promovarea al noului deodorant a fost organizat de agentiile Standout si Mindshare. ”Aceasta campanie a fost o surpriza placuta, interactiva, care ne-a confirmat inca o data ca mediul online ne ajuta sa comunicam cel mai eficient cu cele care vor sa experimenteze Dove in fiecare zi, si sunt deschise sa comunice si altora experienta lor”, a declarat Liliana Caimacan, Category Brand Manager Dove. Dupa ce au testat timp de trei saptamani noul deodorant Dove, doisprezece dintre cele mai citite bloggerite din Romania au participat la o discutie pe fecebook.com unde impreuna cu alte 250 de persoane au vorbit despre efectul Hair Minimising, componenta deodorantului, forme de prezentare, arome, efectul asupra epilarii si rezultatul testelor efectuate de bloggerite si multe altele. „Aceasta campanie nu e una clasica de expunere ci una in care am reusit sa cream o conversatie online autentica si in totalitate favorabila brandului, si probabil in 2009 vom mai asista la astfel de campanii, care sunt posibile doar pe internet si doar cu ajutorul componentei de social media” a declarat Oana Petroff, reprezentanta Mindshare. Ionut Oprea, directorul agentiei de marketing online neconventional STANDOUT, a adaugat ca “e prima campanie online care exploateaza conversatia pe site-ul de socializare facebook.com”si ca pana acum majoritatea campaniilor au folosit acest site exclusiv pentru bannere.  

Citeste mai mult