După 14 ani în care a lucrat pentru cele mai mari branduri de bijuterii din lume, s-a întors în ţară şi mizează pe un brand local

După Damiani, pe parcursul a opt ani a lucrat pentru Pomellato, Garrard, însă „amprenta a fost pusă de brandul Cartier, unde am petrecut şase ani că brand ambasador şi supervisor”. Spune că s-a alăturat echipei Teilor cu dorinţa de a-şi aduce contribuţia la procesul de dezvoltare a companiei şi la atingerea ţelului de a fi brandul numărul 1 de fine jewellery în România. Călătoriile sunt modul ideal prin care alege să îşi petreacă timpul liber. „Iubesc să călătoresc mai presus de orice. Mă fascinează descoperirea diferitelor colţuri ale lumi cu toate detaliile sale unice. În ultimii cinci ani am investit resurse de timp şi financiare pentru care am câştigat momente unice şi amintiri de neuitat.” Ea oferă ca exemplu Chaux-de-Fonds din Elveţia, un sat declarat patrimoniu mondial al Unesco în materie de producţie clasică a ceasurilor de lux cu mecanisme automate, pe care îl descrie drept un „colţ de rai”. „M-a impresionat amestecul de antic cu viziunea de viitor. Arhitectură, meşteşugul creării mecanismelor de ceasuri, oameni calmi parcă veniţi din alte timpuri se împletesc cu fabricile marilor lideri de piaţă ai ceasurilor de lux precum Hublot, Rolex, Girard Perregaux, Omega, Breitling. Este fascinant să simţi cum tehnicile vechi de sute de ani au ajuns să fie transpuse în strategii de marketing şi vânzări ale timpurilor moderne.”

 

ANDA JURCĂ

 

32 DE ANI

DIRECTOR NAŢIONAL VÂNZĂRI TEILOR

CIFRĂ DE AFACERI ÎN 2016: 49 MIL. LEI

NUMĂR DE ANGAJAŢI: 175

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed