Ecranul de pe magazinul Cocor a strâns 1,7 mil. euro în 2010

0

Astfel, pe parcusul anului trecut, încasările din publicitatea outdoor au fost de 1,7 milioane de euro.

 

Cocor Media Channel este singurul suport outdoor din ţară dotat cu traffic counter, iar datele oferite de Brigada Rutieră a Poliţiei Capitalei arată că traficul de maşini registrat în 2010 a fost de circa 33,27 milioane de autovehicule pe şase din cele opt benzi ale bulevardului I.C.Bratianu, în creştere cu 4% faţă de 2009. În luna ianuarie a acestui an, s-a înregistrat un trafic de 2,63 milioane maşini, cu 8% mai mult faţă de aceeaşi lună a anului trecut.

 

“Creşterea de 30% a vânzărilor indică un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular în condiţiile în care piaţa de publicitate outdoor a scăzut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criză oferind şi pachete cu frecvenţă redusă, iar brand-urile au ţinut cont de faptul că suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. În luna decembrie am înregistrat şi recordul de vânzări de 400.000 euro, ceea ce susţine potenţialul în creştere al mediafaţadei” a declarat Dan Bărbulescu, preşedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.

 

Cocor Media Channel este compusă din 3.300 mp de iluminaţii şi ecrane cu LED, fiind lansată în decembrie 2008 în urma unei investiţii de 2,6 milioane de euro. După deschiderea magazinului, Cocor a introdus pe piaţa din Romania şi prima cabină virtuală de probă şi o zonă de high-tech entertainment la etajele 3, 4 şi 5 ale magazinului, denumită Galeria Avatar şi care este dotată cu Microsoft Xbox Kinect. Jocurile sunt puse gratuit la dispoziţia clienţilor Cocor.

 

Magazinul Cocor a fost deschis în octombrie 2010, în urma unei investiţii de 24,5 milioane euro şi are o suprafaţă închiriabilă de 10.000 mp, în care sunt găzduite atât branduri internaţionale, cât şi creaţii ale celor mai cunoscuţi designeri români.