EMAG – Modelul Expansiunii bazate exclusiv pe datorii – Gaura neagră din Balcani

0

Câţi bani s-au pierdut la Emag, în 2016, domnule Stanciu?

Ceea ce NU SPUNE NIMENI din organizaţia prea puternicului Emag este PREŢUL cu care s-a obţinut această creştere uriaşă ŞI MAI ALES, CINE L-A PLĂTIT. Acţionarii acestui magazin online, fondul de investiţii Naspers, au pompat în capitalul companiei Emag peste 100 de milioane de euro, din care, astăzi, mai mult de jumătate sunt pierduţi… Banii vin de la micii acţionari… Astăzi, după cele semnalate în articolul de acum câteva luni, pe care-l găsiţi aici, http://www.sfin.ro/bani-si-afaceri/companii/odiseea-emag-viziune-antreprenoriala-sau-faliment-necontrolat/   Iulian Stanciu a luat decizia de a separa businessul din România de cele locale, din Bulgaria sau Ungaria, după ce a finanţat, de aici, pierderile acestora… Evident, în alte ţări, unde Emag operează, sunt alte sisteme fiscale, alte impuneri şi alte modalităţi de recuperare a pierderilor însă sistemul de taxe din România nu poate încasa impozitul pe profit de la Emag pentru că această companie raportează pierderi acumulate din cauza extinderii pe alte pieţe… Aceste noi companii vor porni cu pierderi sau cu împrumuturi de la firma mamă din România, care la rândul ei, raportează sistemului fiscal, toate aceste pierderi aferente extinderii şi dezvoltării pe alte pieţe… Este corect, domnule Stanciu?

 

mai multe, pe sfin.ro