eMAG vrea să deschidă încă două showroom-uri în acest an

0

„Primul dintre noile showroom-uri, care va fi deschis la începutul lunii septembrie, va fi amplasat în centrul Constanţei şi va avea o suprafaţă de 300 de metri pătraţi, iar investiţia se va ridica la 50-60.000 de euro”, a spus Apostolescu.

Pentru cel de-al doilea nu a fost stabilit încă amplasamentul, a precizat directorul de marketing al eMAG.

În aprilie compania a deschis o unitate la Timişoara, ajungând astfel la cinci showroom-uri. Celelalte patru sunt localizate în Bucureşti, Cluj, Iaşi şi Ploieşti.

Compania are ca obiectiv, pentru acest an, o cifră de afaceri de 100 de milioane euro, în creştere cu 56% faţă de 2009, când a avut afaceri de 64 milioane de euro.

eMAG a înregistrat în primul semestru o creştere a afacerilor de 64% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, la 41 milioane euro, datorită extinderii reţelei de showroom-uri din ţară, dezvoltării portofoliului de produse şi lansării de noi servicii.

Acţionarul majoritar al companiei este Asesoft Distribution.