Firea a găsit soluția pentru traficul infernal din București

„În ceea ce privește dezbaterea privind banda unica, în prima etapă vom folosi banda unică care este  construită acum la tramvai. După succesul liniei 21,  unde linia de tramvai a fost asigurată cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 și linia 32. Așteptăm modificarea  de către Guvern a Codului Rutier astfel încât autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am văzut asta în multe capitale europene”, a afirmat primarul general.

 

Firea a precizat că se fac studii din punct de vedere al siguranței bicicliștilor pentru ca aceștia să aibă posibilitatea intrării pe spațiul dedicat circulației tramvaielor.

 

În zonele cele mai vulnerabile vor fi construite parcări de reședință, în colaborare cu primăriile de sector pentru a asigura locurile de parcare necesare pentru cetățenii din zonă, a mai anunțat Gabriela Firea.

 

„Există anumite cartiere, unde deși în spatele blocurilor există locuri de parcare, dar care de multe ori sunt insuficiente, dat fiind faptul că se cumpără în fiecare săptămână foarte multe mașini și beneficiem de faptul că s-a eliminat acea taxă. Deci, doar anul trecut, în București, s-au înmatriculat aproape 150 de mii de mașini noi”, a declarat Firea, precizând că parcarea mașinilor pe prima bandă de mers, așa cum se întâmplă în prezent, nu este o soluție.

 

 

De asemenea, Firea a precizat că Primăria Capitalei este în continuare interesată să achiziționeze autobuze noi.

 

„Suntem în plină procedură de licitație pentru achiziția celor 400 de autobuze Euro 6. Sperăm ca în scurt timp (…) Primăria să poată să semneze contractul cu câștigătorul acestei licitații. Și noi ne dorim un parc auto al RATB în totalitate nou”, a mai spus Firea.

 

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed