Cel mai generos sponsor al lui Oprescu în campania electorală a fost fiul său

0

Primarul, candidat în 2012 pentru un nou mandat în Capitală, a primit în campanie de la fiul său Sorin Mircea Oprescu 44.000 de lei în bani şi 17.900 de lei pentru „spaţiu”.

De asemenea, el a mai obţinut 10.000 de lei de la Irina Oprescu şi 22.000 de lei de la Dorin Gelu Oprescu, fratele edilului.

Totodată, printre cei mai importanţi sponsori se numără Vlad Ulmanu – 40.000 de lei, George Ioan Samoilescu – 30.000 de lei şi Grigore Pascar – 29.000 de lei.

Oprescu a cheltuit în campania electorală 722.836 de lei, din care 380.215 de lei pentru publicitate în presă, radio, TV, 152.061 de lei pentru publicitate stradală, 131.440 de lei pe tipărituri şi alte materiale promoţionale şi 54.461 pentru sondaje, cercetare, consultanţă.