Flanco raportează afaceri de 137 milioane euro pentru 2012

0

Piața de electroIT din România a crescut cu 5% comparativ cu 2011, în vreme ce piața vest-europeană a înregistrat un avans de numai 0,2%. Flanco a obținut o creștere de 25% a cifrei de afaceri, grație investițiilor în modernizarea rețelei de magazine, în dezvoltarea echipei și în managementul portofoliului de produse, atingând astfel obiectivul propus pentru 2012. 

 

Flanco a investit peste 2,5 milioane EUR în rețeaua de magazine, atât în modernizarea, remodelarea și extinderea unor spații deja existente, cât și în deschiderea unor magazine noi în orașe precum Iași, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiești, Deva, Târgoviște sau București. În prezent compania deține o rețea de 78 de magazine, cu o suprafață totală de peste 44.500 mp.

 

Pe o suprafață totală de vânzare mai mare cu 10% decât în anul 2011, compania a înregistrat vânzări mai mari cu 25%, crescând rentabilitatea vânzării/mp la peste 3200 EUR.