Fredy –brand-ul de succes care în 7 ani și-a multiplicat cifra de afaceri de 7 ori

Motivele pentru care apare eșecul se găsesc, însă există și excepții – business-uri care dovedesc că încă există șanse pentru antreprenori, chiar și începând de la simplul stadiu de start-up. Un asemenea exemplu este Fredy – afacerea cu produse de patiserie care rezistă pe piață de peste 7 ani.

După cum se prezintă și în mediul online (mai multe informații pot fi găsite pe site-ul www.fredy.ro, brand-ul este dedicat realizării produselor de patiserie de calitate. Produsele Fredy îmbină perfect 3 caracteristici foarte importante în domeniu: gust deosebit, calitate de neegalat și prețuri pentru orice buzunare.

De la an la an brand-ul a căpătat tot mai multă recunoaștere și se pare că în prezent Fredy a devenit și trendsetter – este practic atracția principală din oraș atunci când se caută produse de patiserie de calitate.

Cum dezvolți o mică covrigărie într-o franciză de succes?

O privire „din culise” ne oferă chiar fondatorul companiei, care ne-a răspuns la câteva întrebări. Un lucru este cert: față de cifra de afaceri din primul an de activitate, în cel de-al 7-lea an Fredy înregistra o cifră de afaceri de peste 7 ori mai mare.

Cum a început totul? Cât de greu v-a fost să vă faceți brand-ul cunoscut?

„Am înființat firma în anul 2010, iar obiectul de activitate ales a fost producerea si comercializarea de produse de patiserie. Practic, la Fredy puteau fi găsiți cei mai buni covrigi cu mac și susan din oraș, la acea vreme. Am pus preț tot timpul pe calitate și am reușit să păstrăm și un preț al produselor care a atras clienții.

Brand-ul a devenit destul de repede cunoscut, pentru că oamenii știau că la Fredy sunt cei mai buni și cei mai proaspeți covrigi din oraș. Ne-a ajutat și promovarea, iar treptat am diversificat oferta de produse și am atins noi zone de distribuție.”

Ce oferă în prezent Fredy?

„Este vorba despre o îmbinare a celor mai vandabile produse de pe piață: covrigi, gogoși, pizza, covridogi, înghețată, rulouri, sucuri. Am reunit toate aceste produse într-un concept unic și modern, pentru ca toți cei care își doresc o gustare rapidă constând în produse de patiserie de calitate să găsească imediat ceea ce caută.”

Care sunt planurile de viitor pentru Fredy?

„Mizăm tot timpul pe dezvoltare. Din acest motiv oferim tuturor posibilitatea de a obține franciza Fredy, care e de fapt o afacere testată, perfect funcțională și profitabilă. Practic e ca un business la cheie pentru care oferim tot sprijinul necesar. Pentru viitor ne orientăm către extinderea francizei la nivel național.”

Un brand relativ nou, dar dinamic și matur; posibilitatea de a intra într-un business testat, cu profit garantat; investiție recuperată rapid, între 3 și 6 luni – aceste „ingrediente” fac din franciza Fredy o foarte bună opțiune pentru orice antreprenor, după cum menționează și proprietarul business-ului. Cei interesați pot afla mai multe detalii despre avantajele de care pot beneficia direct de pe site-ul oficial www.fredy.ro.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed