Generali Asigurări a avut în primul trimestru cu 15% mai puţine prime subscrise faţă de T1 2010

Volumul de prime brute subscrise la asigurările generale s-a situat la nivelul de 73 de milioane de lei.

„Decizia de a nu intra în războiul preţurilor pe segmentul de asigurări auto şi de a păstra o tarifare corectă, personalizată în funcţie de profilul clientului, face parte din strategia noastră de a menţine o companie sănătoasă şi profitabilă, cu premise bune de dezvoltare pe termen lung în România.

Suntem una dintre companiile cu cel mai echilibrat portofoliu din întreaga piaţă, dominată în prezent de asigurările auto. Acest lucru ne asigură stabilitatea financiară, care ne permite să oferim asiguraţilor noştri servicii de calitate”, a declarat, luni, într-un comunicat, directorul general Generali Asigurări,  Marie Kovářová.

Potrivit companiei, rezultatul general a fost afectat de reducerea subscrierilor pe segmentul auto, care a influenţat semnificativ sectorul de asigurări generale.

În intervalul ianuarie-martie, asiguratorul a raportat o creştere de 13% pe segmentul de asigurări de viaţă, ajungând la un volum de prime brute subscrise de 23,7 milioane lei, iar pe segmentul de asigurări de viaţă de grup avansul a fost de peste 20%.  Asigurările individuale tradiţionale au crescut cu 5%.

De asemenea, ponderea segmentului de viaţă în portofoliul companiei a ajuns la 25%, cu şapte puncte procentuale mai mult faţă de T1 2010.

„Creşterea de două cifre obţinută pe segmentul de asigurări de viaţă validează strategia care prevede lansarea de noi produse, adaptate condiţiilor economice şi cerinţelor clienţilor, îmbunătăţirea permanentă a produselor existente în portofoliu prin adăugarea de clauze suplimentare şi menţinerea unor standarde ridicate ale serviciilor acordate asiguraţilor. Totodată, în primul trimestru am făcut paşi importanţi pentru dezvoltarea segmentului de bancassurance, am pus accent pe promovarea asigurărilor de viaţă de grup şi în teritoriu, prin intermediul forţei proprii de vânzare, şi am continuat programele de retenţie a portofoliului de clienţi”, a precizat Kovářová.

Compania a înregistrat creşteri de două cifre pe alte linii de business non-auto, precum asigurări de călătorie în străinătate (+42,5%), asigurări de locuinţă (+41%), asigurări de răspundere profesională (+31,1%), transport (+26,4%) şi asigurări de daune la proprietăţi (+14,9%).

„Strategia viitoare de business prevede analiza continuă a evoluţiei pieţei şi a cererii clienţilor pentru toate categoriile de produse. În 2011 ne vom concentra pe segmentele care ne pot asigura o dezvoltare sigură şi sănătoasă, cum sunt asigurările de viaţă, cele de locuinţă sau de călătorii. În ceea ce priveşte politica pe care o vom adopta pentru dezvoltarea asigurărilor auto, cu siguranţă nu vom neglija acest segment de business, care are încă ponderea majoră în portofoliul nostru. Vom continua să venim cu oferte atractive, tarife preferenţiale şi servicii suplimentare pentru şoferii responsabili, conform criteriilor noastre de segmentare”, a mai spus Kovářová.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed