Generali Asigurări şi-a redus afacerile cu 13% în 2010

În 2009, Generali Asigurări înregistrase prime brute subscrise de 501,5 milioane lei.

Segmentul de asigurări generale a scăzut cu 17% faţă de anul trecut, până la valoarea de 349 milioane lei. „Diminuarea subscrierii a fost determinată de involuţia generală a pietei auto şi, în particular, a celei de leasing, factori dublaţi de scăderea veniturilor populaţiei”, se arată în comunicat.

Potrivit reprezentanţilor companiei, în pofida scăderii în ansamblu a segmentului de asigurări generale, compania a înregistrat creşteri importante pe alte linii de business non-auto: credite şi garanţii (155%), asistenţă turistică (154%), răspundere civilă profesională (15%), asigurări de locuinţă (8%) şi asigurări de incendiu pentru riscuri industriale (6%).

Totodată, în 2010, Generali Asigurări a obţinut o creştere de 8% pe segmentul de asigurări de viaţă, ajungând la un volum de prime brute subscrise de 91 milioane lei. Cea mai bună evoluţie (19%) a înregistrat-o segmentul unit-linked, urmat de asigurările individuale tradiţionale (7%) şi cele de grup (3,5%). „Două realizări importante ale anului 2010 au fost consolidarea portofoliului de clienţi şi reducerea ratei de reziliere a poliţelor de viaţă”, se mai spune în comunicat.

„În 2011 vom continua să dezvoltăm asigurările de viaţă, dar vom susţine totodată şi alte linii de business cu potenţial de dezvoltare, cum ar fi segmentul de asigurări de locuinţă, cel de asistenţă turistică, asigurările corporate şi asigurările de daune la proprietăţi. De asemenea, anul acesta vom continua investiţiile în profesionalizarea forţei proprii de vânzări şi în consolidarea relaţiei cu partenerii, cu scopul de a îmbunătăţi rezultatele de vânzări şi parametrii de profitabilitate”, a declarat directorul general al Generali Asigurări, Marie Kovářová.

Acţionarii Generali Asigurări şi Ardaf au aprobat recent în cadrul Adunărilor Generale Extraordinare intenţia celor două companii deţinute de Generali Group în România de a fuziona. Oficialii companiilor se aşteaptă la o finalizare a fuziunii în cea de-a doua jumătate a anului 2011. Numele vizat pentru noua entitate rezultată în urma fuziunii este Generali România, care va funcţiona pe piaţă cu două mărci independente, Generali şi Ardaf.

Grupul Generali este unul dintre cei mai importanţi asigurători şi principalul jucător pe segmentul asigurărilor de viaţă din Europa, cu prime brute subscrise de peste 73 miliarde euro în 2010.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed