Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 383 de milioane de euro în primul trimestru al anului, în scădere uşoară comparativ cu perioada similară a anului trecut

”În intervalul ianuarie – martie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 383 de milioane de euro, în scădere cu 0,7% faţă de T1 2022. Rezultatele trimestrului reflectă creşterea vânzărilor de echipamente şi ale serviciilor de fibră optică, dar şi diminuarea veniturilor pe fondul reducerii ratelor de terminaţie şi al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieţei”, anunţă compania.

La 31 martie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,9 milioane de clienţi, internet fix în bandă largă către 1,2 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,3 milioane de clienţi.

”Eforturile de extindere a reţelei Orange mobile şi fixe au continuat în primele 3 luni ale anului: acoperirea 4G a ajuns la 98,71% din populaţie, în timp ce acoperirea 4G+ a atins 80,87% din populaţie, prin extinderea serviciilor în 143 de noi localităţi urbane şi rurale”, anunţă compania.

În ceea ce priveşte reţeaua 5G, din acest trimestru Arad şi Sibiu beneficiază de acoperire 100%, numărul total al oraşelor cu conectivitate 5G ajungând la 28. Tot în acest trimestru, 218 noi localităţi au primit acces la cele mai performante servicii de internet de mare viteză şi TV prin fibră optică.

Interesul clienţilor pentru servicii digitale s-a reflectat şi în creşterea cu 40% a numărului de interacţiuni de tip suport oferit de Orange prin intermediul canalelor digitale. În T1, Djingo, canalul de chatbot, a ajuns la peste 200.000 de conversaţii cu clienţii digitali, o creştere de 35% faţă de perioada similară a anului trecut, iar Djia, canalul de voicebot, a înregistrat aproximativ 40% mai multe conversaţii finalizate versus T1 2022.

Pentru Orange Money, aplicaţia de servicii financiare digitale, T1 2023 a însemnat un total de 1,6 milioane de tranzacţii ce au reconfirmat profilul digital al clienţilor. Dintre acestea, atât tranzacţiile online, cât şi cele cu dispozitive mobile au crescut cu aproape 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2022.

”Rezilienţa a caracterizat rezultatele noastre din primul trimestru al anului 2023, perioadă în care ne-am îndreptat investiţiile spre zona de reţea, inovaţie şi digitalizare, cu accent pe extinderea reţelei de internet de mare viteză şi TV prin fibră optică. Deşi economia globală trece printr-o perioadă dificilă, resimţită şi în modul de consum al clienţilor, ne bucurăm că am putut să le oferim acestora servicii de calitate, prin care să le îmbunătăţim experienţa de utilizare în ecosistemul nostru”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed