In timp ce Leo Burnett a rescris cu succes arborele genealogic al cainelui…

…La Ad’Or majoritatea agentiilor romanesti au tras mata de coada.Treizeci de agentii s-au aliniat anul acesta la startul celui mai important festival de publicitate. Doar una a ajuns cu bine la finish, invaluindu-le pe toate celelalte intr-un mare nor de praf. Nu numai ca a castigat pentru a doua oara consecutiv Marele Premiu, dar, de aceasta data, a monopolizat competitia, trecandu-si in palmareas 11 noi premii. Anul acesta, Leo Burnett a fost un concurent de neinvins.Campania pentru Muzeul de Istorie Naturala, Grigore Antipa, (constand in 2 clipuri TV: Graffiti si Terasa, 4 printuri publicitare: Cainele, Papusi, Muraturi si Oase si 2 spoturi radio: Gasteropodul si Pachidermul) este o premiera pentru industria publicitara romaneasca, ea a fost menita sa repozitioneze imaginea muzeului indeosebi pe harta mentala a tinerilor.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed