IQads lansează Grand Spoof – ediţie specială: „Încurajează-i să facă din nou reclame mişto!”

0

Competiţia continuă seria de acţiuni începută de IQads pentru regăsirea entuziasmului din publicitatea românească, aceasta fiind şi tema centrală a evenimentului de ieri.

 

Ediţia specială Grand Spoof se desfăşoară pe platforma Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial şi vizează deopotrivă agenţiile şi simplii pasionaţi ai fenomenului publicitar. Ei sunt invitaţi să parodieze una din problemele actuale ale industriei folosind un spot din vremurile bune ale publicităţii româneşti.

 

Fiindcă, în momentele de impas ale oricărui domeniu, reperele sunt căutate printre valorile trecutului, IQads le propune pasionaţilor de publicitate, amatori sau profesionişti, să readucă în prezent spoturile TV din trecutul glorios al publicităţii româneşti, dar nu oricum. Participanţii sunt invitaţi să transforme spotul ales, astfel încât să parodieze o situaţie din publicitatea românească din prezent, situaţie din cauza căreia nivelul creativităţii a ajuns la nivelul actual. Fie că li se adresează accounţilor, plannerilor, creativilor sau clienţilor, fie că îi laudă pe unii, fie că îi condamnă pe alţii, spoof-urile create au rolul de a încuraja oamenii de publicitate să facă din nou reclame mişto, ca în vremurile bune ale reclamelor autohtone, rezolvând astfel brief-ul unui singur client: publicitatea românească.

 

Premiile pentru primii 3 clasaţi dintre pasionaţii de publicitate (amatori sau profesionişti care se înscriu ca indivizi) sunt 3 iPod-uri Touch oferite de Apcom, iar premiul pentru agenţia de pe locul I este headerul IQads.ro timp de 2 săptămâni. Acesta va conţine sloganul spoof-ului câştigător, cu semnătura şi logo-ul agenţiei câştigătoare, link-ul mergând către clipul creat.

 

Concursul Grand Spoof se desfăşoară pe platforma de concursuri The Creator, la adresa http://Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial.  Spoof-urile pot fi înscrise până pe 19 decembrie, inclusiv.

 

Spoof-urile finaliste vor fi publicate pe platformă, pe măsură ce sunt admise în concurs, şi vor putea fi votate începând cu 22 decembrie 2010, până pe 16 ianuarie 2011.

 

Nota finală va fi formată astfel: 60% din votul echipei IQads şi 40% din votul publicului larg, care votează online. Regulamentul ediţiei speciale Grand Spoof este disponibil la adresa http://creator.iqads.ro/GrandSpoofSpecial/regulament.