La televizor, umorul a învins interesul românilor pentru rezultatele alegerilor locale

O mare parte a tinerilor din mediul urban au preferat să urmărească emisiunea ”iUmor” (Antena1) în detrimentul emisiunilor de informare și de dezbatere post alegeri.

Acest lucru s-a întâmplat duminică seară, când între orele 20.00 și 22.57, cea de-a treia ediție a sezonului “iUmor” (Antena 1), a fost pe primul loc în preferințele publicului comercial, persoane cu vârste cuprinse între 18-49 de ani care locuiesc în mediul urban.

Emisiunea a avut o audiență medie de 5.8 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. Pe locul secund a fost Pro TV , cu o medie de 5.6 puncte de rating şi 15.6% cotă de piaţă. Peste 1.1 milioane de telespectatori la nivel naţional se uitau la producția Antena 1, în minutul de aur, care a fost la ora 20.35.

Vedetele  ”iUmor” mai importante decât candidații la alegerile locale

Gabriel Gherghe a fost prezent pentru a șasea oară pe scena emisiunii, în calitate de invitat. Lucian Lupu, unul din candidați, i-a provocat pe jurați la o întrecere de rezistență iar Biba Struja, denumit omul electric din Serbia care a intrat  de două ori în Cartea Recordurilor, deoarece rezistă la șocuri electrice care ar ucide pe oricine, le-a mărturisit juraților că și-a descoperit această abilitate atunci când era tânăr și a atins un cablu de înaltă tensiune.

Delia, Mihai Bendeac și Cheloo, cei trei jurați (foto), au urmărit cu mare uimire demonstrațiile lui Biba Struja, în timp ce Mihai Lucaci, specialistul în arta vorbirii, a primit voturi pentru câteva observații amuzante. Grigore Luca le-a amintit juraților de marele artist Dan Spătaru, prin modul în care a interpretat o melodie a acestuia

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed