Levi Strauss anticipează o scădere a marjei sale de profit în acest an, din cauza promoţiilor peste aşteptări

Compania, care a depăşit estimările privind rezultatele trimestriale, dar şi-a menţinut previziunile anuale privind veniturile şi profitul, a declarat că marja sa brută pe întregul an va scădea cu aproximativ 0,5 puncte procentuale, faţă de nivelul de 57,5% cu un an mai devreme.

Levi se aşteptase anterior ca marjele să se extindă cu 0,20 până la 0,30 puncte procentuale.

Chiar şi cu mai multe creşteri ale preţurilor la produsele sale, Levi nu a reuşit să-şi protejeze marjele de creşterea costurilor de transport, cu forţa de muncă şi pentru bumbac, precum şi de întreruperile persistente ale lanţului de aprovizionare.

De asemenea, stocurile umflate au forţat Levi să-şi urmeze colegii în creşterea reducerilor şi a promoţiilor oferite pentru a vinde produsele, reducând şi mai mult marjele.

Marja sa brută ajustată pentru primul trimestru a scăzut cu 3,60 puncte procentuale, până la 55,8%.

”Acţiunile deliberate pe care le-am întreprins pentru a reduce stocurile în SUA, împreună cu un mediu mai promoţional, au dus la o presiune mai mare decât ne aşteptam asupra marjei brute”, a declarat directorul financiar Harmit Singh.

Analiştii UBS au observat că promoţiile Levi’s au crescut cu 15 puncte procentuale în decembrie.

În ciuda promoţiilor mai mari, Levi a avut dificultăţi să atragă cumpărătorii atenţi la costuri, în special în cazul mărcilor sale Signature şi Denizen.

Levi a raportat săptămâna trecută un profit ajustat de 34 de cenţi pe acţiune, la venituri de 1,69 miliarde de dolari, ambele depăşind estimările. Cu toate acestea, ”strada încă nu este neapărat mulţumită de perspectiva prudentă”, a spus Jessica Ramirez, analist senior la Jane Hali and Associates.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed