Magazinele noi aduc bani in bricolaj

0

Afacerile Dedeman continuă să crească după ce compania băcăuană s-a extins cu 4-6 magazine în fiecare din ultimii şase ani, perioadă în care a făcut pasul de la statutul de jucător regional la cel de lider al pieţei de bricolaj şi cea mai mare companie cu capital privat românesc.

 

„Creşterea cifrei de afaceri a fost determinată de maturizarea magazinelor deschise în ultimii ani“, a declarat Dragoş Pavăl, preşedinte şi acţionar majoritar al Dedeman.

 

Anul trecut, compania a deschis şase magazine, iar în 2014 au fost finalizate alte patru unităţi care au dus reţeaua la 40 de spaţii comerciale. Magazinul din Sibiu este singurul deschis în prima jumătate a acestui an, astfel că unităţile inaugurate în toam­nă la Deva, Târgu-Jiu şi în cartierul bucureştean Colentina ar trebui să contribuie la creşterea vânzărilor din cel de-al doilea semestru şi din 2015.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.