Mazda Motor a dezvăluit marţi un plan de investiţii de 10,6 miliarde de dolari în vehicule şi producţia de baterii

Compania şi-a mărit, de asemenea, obiectivul de vânzări pentru vehicule electrice (EV) până la 40% din totalul vânzărilor sale globale până în 2030, deoarece producătorii auto din întreaga lume cheltuie miliarde de dolari pentru a creşte producţia de baterii şi vehicule electrice, în contextul reglementărilor de mediu mai dure.

Planul de investiţii al Mazda urmează anunţurilor similare din acest an ale unor producători auto rivali autohtoni precum Toyota şi Honda, care au fost criticaţi de ecologişti şi de investitorii activişti ecologici pentru că sunt lenţi în electrificare.

”Vom promova lansarea cu drepturi depline a vehiculelor electrice cu baterii şi vom lua în considerare investiţiile în producţia de baterii. Estimăm că ponderea vânzărilor de vehicule electrice în totalul vânzărilor globale ale Mazda va creşte la un interval între 25% şi 40% începând cu 2030″, a spus Mazda într-un comunicat. Ţinta sa anterioară de vânzări de vehicule electrice era o pondere de 25% până în 2030.

Noua prognoză este în conformitate cu o tendinţă mai largă a industriei, firma de consultanţă Deloitte aşteaptând ca vânzările de vehicule electrice să reprezinte aproximativ 32% din vânzările totale de maşini noi la nivel global până în 2030.

Ca parte a unui plan în trei faze, Mazda a declarat că va introduce modele cu baterie-EV în ”a doua jumătate a fazei 2”, pe care a identificat-o ca fiind perioada cuprinsă între 2025 şi 2027. Compania a planificat o lansare la scară largă a vehiculelor complet electrice între 2028 şi 2030.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed