MONEY EXPRESS: Cum să creşti în anul crizei

În timp ce Patronatul Societăţilor din Construcţii organiza la începutul acestei luni o întâlnire cu tema “România în recesiune – construcţiile în criză. Mai există speranţă?”, iar Adriana Iftime, directorul general al acestui patronat, estima “o scădere cu 50% a pieţei construcţiilor în prima jumătate a anului faţă de 2008”, Ruukki România făce cu totul alte calcule: creştere de 20-30% în 2009.

Compania a marcat deja o creştere a afacerilor de 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut; singurul semn că este totuşi criză a fost suspendarea unui contract de un milion de euro. Care să fie secretul nordicilor? Revista MONEY EXPRESS  face în această săptămână o analiză a elementelor care, spun reprezentanţii Ruukki, vor duce la creşterea amintită în anul crizei.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed