Moto Guzzi – update California, odată la 20 de ani

0

Motorul de 1400 cmc oferă un maxim de 96 CP, transmişi la roată prin intermediul unei cutii de viteze cu şase trepte şi a unui cardan. Cuplul maxim de 120 Nm disponibil deja de la 2.750 rpm poate pune la grea încercare anvelopa spate de 200 mm, şi de aceea este temperat de un sistem de control al tracţiunii. Softul de gestiune a motorului are trei hărţi (Turismo, Veloce şi Pioggia), selectabile de la ghidon.

 

Ca şi în trecut, vor exista mai multe versiune de echipare. California Touring este versiunea echipată cu genţi laterale, şa amplă şi parbriz, iar California Custom este versiunea  echipată cu şa simplă şi ghidon aproape plat. Este de aşteptat şi o versiune cu o echipare şi mai spartană, denumită probabil Jackal, ca şi la generaţiile precedente. 

 

Custom-ul ridică acul cântarului până la 300 kg, în vreme ce versiunea Touring adaugă încă 22 kg, iar echiparea cu toate accesoriile disponibile poate urca masa motocicletei la 337 kg.

 

Ambele versiuni sunt echipate cu un sistem de frânare cu ABS.

 

Este de aşteptat ca noul motor să nu rămână chiar un exotic şi să îşi facă apariţia şi pe alte modele, poate chiar pe versiunile de serie ale conceptelor V12 prezentate de Moto Guzzi la Milano în urmă cu trei ani, dar care până acum nu au găsit forţa să ajungă pe liniile de asamblare.

 

Speranţa moare ultima…