MT va plăti unor posturi TV peste 1,44 mil lei, pentru promovarea programului „Turist în România”

0
Acest proiect va fi finanţat cu fonduri bugetare din bugetul de stat. Contractul este valabil între 2 decembrie şi 22 decembrie 2009.

Termenul limită pentru depunerea cererilor de participare este 19 noiembrie, zi în care urmează să fie deschise ofertele.

Posturile TV interesate să participe la licitaţia deschisă ce urmează să fie organizată trebuie să depună o garanţie de participare de 27.950 lei şi o garanţie de bună execuţie în cuantum de 10% din valoarea contractului, potrivit anunţului ministerului de pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

MT cere ca cifra medie anuală de afaceri pe ultimi trei ani rezultând din activitatea corespunzătoare obiectului procedurii să fie egală sau mai mare de 2.500.000 lei, echivalent a aproximativ 581.400 euro.

Ministerul Turismului a anunţat în 28 iulie că asocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL şi SC Optimedia SRL a câştigat licitaţia organizată de MT pentru realizarea campaniei „Turist în România”.

Campania ”Turist în România” se va derula în perioada august-decembrie 2009 şi are drept scop creşterea numărului de români care aleg să-şi petreacă vacanţa în ţară.