Negriţoiu, ING: Unii clienţi se plâng fără să aibă probleme reale

0

Într-un interviu acordat The Money Channel, Negriţoiu a spus că rezolvarea actualelor probleme înseamnă pentru clienţi o rescadenţare sau o amânare de la plată pentru o rată sau două, dar nu iertarea datoriilor. Şeful ING afirmă că sunt şi clienţi care se plâng fără să aibă probleme reale.

Reporter: Să spunem că Mişu Negriţoiu nu este preşedintele ING, ci un funcţionar al uneia dintre băncile din România. Ce aţi spune dumneavoastră cand vine un client sa va spuna ca nu-şi mai poate ratele?

Mişu Negriţoiu: „În primul rând, trebuie să discutăm pe baza problemelor reale ale clienţilor. Sunt şi clienţi care se plâng fără să aibă probleme reale. Rezolvarea în termeni bancari înseamnă o rescadenţare sau o amânare a unei rate sau două. Datoriile nu se iartă. Cine a împrumutat bani trebuie să-i dea înapoi. Trebuie să învăţăm să ne limităm la ceea ce ne putem permite. Asta trebuie să fie o lecţie pentru viitor. Au fost clienţi cărăra le- am explciat de ce, câteodată, nu e bine să plăteşti împrumutul în avans şi de aceea comisionul de plată în avans nici nu ar trebui să-i intereseze, dar este o chestiune reală.”