Această creştere vine într-o perioadă în care macroeconomic România este campioana Uniunii Europene. Mai mult, consumul este vioara întâi a economiei deja de câţiva ani. Salariul minim a crescut de 12 ori în opt ani, astfel că puterea de cumpărare a crescut şi ea.
Creşterea pieţei de biciclete vine şi într-o perioadă în care tot mai mulţi consumatori locali aleg să practice sport constant, după modelul deja existent în Occident. Astfel, ei aleg să îşi cumpere vehicule pe două roţi atât pentru plimbările prin oraş, cât şi pentru drumeţiile din afara Capitalei.
„Piaţa de biciclete creşte. Anul acesta, până în prezent avem un avans de 17% al vânzărilor comparativ cu 2016. Totuşi, venim după un an foarte bun, când am înregistrat o creştere de 102%“, spune Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce operaţiunile Intersport, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală a echipamentelor sportive.
Articolul integral pe ZFCorporate