Oamenii lui Patriciu îţi bat la uşă ca să-ţi dea doi lei

0

E aproape 7 seara şi cineva sună la uşă. Un domn spune că a venit cu bonuri de reducere pentru cumpărăturile efectuate în noul magazin Mic.ro, care se va deschide peste câteva zile. Pentru a intra în posesia bonului însă, trebuie completată şi apoi semnată o fişă cu datele personale.

 

Astfel, reţeaua de magazine a lui Patriciu foloseşte această metodă pentru a-şi atrage clienţi şi a angajat oameni care să bată la uşa locuitorilor din zonă şi să le ofere un bon de reducere de 2 lei.

 

Bonul este nominal şi trebuie însoţit de actul de indentitate, nu se acordă rest la achitare şi nici nu se acordă contravalorea acestuia.

 

Cei care vor folosi acest bon vor trebui să completeze pe verso câmpurile cu informaţiile cerute: nume şi prenume, adresa, e-mail, telefon mobil, codul numeric personal, dar să specifice şi câţi adulţi şi câţi copii sunt în gospodărie.

 

Pentru această promovare, firma lui Patriciu a emis 108.000 bonuri, iar valoarea totală a premiilor este de 216.000 de lei cu tot cu TVA, adică peste 50.000 de euro. Reprezentanţii firmei Mercadia, cei care deţin lanţul mic.ro, nu au putut fi contactaţi încă pentru explicaţii.

 

Luna trecută, Dan Ionescu, directorul companiei Mercadia care deţine magazinele Mic.ro a anunţat că, pentru acest an mizează pe afaceri de aproape 500 de milioane de euro. La începutul lunii ianuarie compania a decis înfiinţarea mai multor magazine Mic.ro în judeţele braşov, Prahova, Argeş dar şi în Bucureşti. Investiţia într-un singur magazin, cu tot cu marfă se ridică la 100.000 de euro.

 

Anul trecut, Dinu Patriciu declara că doreşte că ajungă la o reţea de 1.000 de magazine fixe şi ale 2.000 mobile, care să aducă o cifră de afaceri de 1,5 miliarde de euro. Media vânzărilor înregistrată în magazinele lui Patriciu este de 730 de euro/zi.