Oferte speciale de la evoMAG pentru achizitii SICAP

0

evoMAG lanseaza oficial programul de oferte personalizate si speciale pentru cei care fac achizitii din platforma publica online SICAP. Prin alocarea unui departament dedicat achizitiilor SICAP si numeroasele beneficii acordate celor care devin parteneri prin acest program, evoMAG doreste sa ofere produse si servicii de calitate sectorului public.

 

Care sunt avantajele clientilor SICAP in colaborare cu evoMAG?

Conform site-ului oficial, evoMAG asigura mai multe beneficii institutiilor, autoritatilor si organismelor care isi cumpara materialele si echipamentele prin SICAP, platforma nationala de achizitii publice.

– termen de plata de pana la 30 de zile din momentul emiterii facturii fiscale

– livrare gratuita pentru comenzi peste 399 lei, indiferent de localitate

– sistem flexibil de plata: cu ordin de plata, prin Trezorerie sau banca

– raspunsuri rapide si comunicare excelenta cu specialistii si consultantii evoMAG

– consultanta de specialitate privind achizitiile de echipamente si produse necesare

– solutionare situatii de service cu prioritate.

 

De-a lungul timpului, evoMAG a fost furnizorul de incredere pentru multe primarii din tara, consilii locale, gradinite si scoli, autoritati locale, centre de sanatate si alte institutii publice. In tot acest timp, procedura de colaborare a fost mult imbunatatita si simplificata, pentru ca timpul petrecut pentru fiecare achizitie sa fie eficientizat cat mai mult.

Cei care fac achizitii prin platforma SICAP au nevoie de produse de calitate, de echipamente performante si livrare rapida, iar evoMAG este furnizorul care poate indeplini excelent aceste cerinte. Oferim o gama variata de produse si echipamente, stocuri permanente si livrare rapida in orice colt din tara. Daca doriti sa faceti achizitii mai mari, pentru produse din mai multe categorii sau pentru produse dintr-un model similar, va putem ajuta pentru ca lucram cu stocuri proprii si stocuri mari de marfa.

 

Ce este SICAP?

Incepand cu anul 2006, in Romania a aparut platforma de achizitii publice e-licitatie.ro, denumita si SEAP sau Sistemul Electronic de Achizitii Publice. Ordonanta de Urgenta ce reglementa functionarea platformei era OUG 34/2006. Din 2006 si pana acum, aceasta platforma nationala dedicata achizitiilor publice a evoluat foarte mult. S-a schimbat chiar si denumirea ei, in prezent fiind cunoscuta sub numele de SICAP – Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al Achizitiilor Publice.

 

Ce anunturi se publica pe SICAP?

Anunturile de achizitie in domeniul public pot fi pentru agricultura si alimentatie, constructie, energie electrica si termica, hoteluri si restaurante, industria prelucatoare, sanatate, servicii, tehnologia informatiei si comunicatiei, transport, depozitare si comunicatii etc.

Pe SICAP poti fi gasite licitatii deschise, licitatii restranse, cereri de oferta, cereri pe baza de catalog. anunturi de intentie, de participare, concursuri, cumparari directe, cereri de oferta si proceduri simplificate, anunturi de publicitate, parteneriate public privat etc.

 

Pentru ofertare/ publicare produse evoMAG in platforma SICAP, cum trebuie sa procedez?

Contactati direct divizia evoMAG SICAP pentru a primi oferte speciale in SICAP pentru echipamente IT, produse, consumabile etc. Puteti suna la numarul 0733 966 257 de luni pana vineri, intre orele 9 si 16:30 sau puteti trimite email la adresa [email protected].