Paradoxul Bucurestiului

0

Bucureştiul este cea mai mare capitala din Estul şi Centrul Europei din punct de vedere al numărului de locuitori, dar este în urma principalelor capitale din regiune din punct de vedere al stocului modern de retail, se arată într-un studiu realizat de compania de consultanţă DTZ Echinox. Mai mult, se poate observa o dezvoltare inegală pe cartiere a spaţiilor comerciale moderne, astfel că, în unele sectoare din Bucureşti, stocul spaţiilor de retail este de până la 5 ori mai mic decât în zonele mai dezvoltate din acest punct de vedere. Coroborând cu situaţia populaţiei din punct de vedere al veniturilor, reiese că dezvoltatorii au luat în calcul alte criterii atunci când au decis unde să investească.

 

Unde sunt cele mai puţíne magazine


Potrivit datelor DTZ, sectorul cu cea mai mică suprafaţă a stocului modern de retail este 2, unde sunt disponibili doar 45.500 de metri pătraţi ( 132 de mp la o mie de locuitori), concentraţi în Esplanada (32.000 de mp) şi Intercora Mihai Bravu (13.500 de mp).  Sectorul 2 nu este însă şi cel mai sărac din punct de vedere al venitului mediu pe cap de locuitor. Aici, venitul mediu pe cap de locuitor, calculat în urma  aplicării DTZ Echinox Retail Metrics, este de 589 de euro, la fel ca în sectorul 3 al capitalei şi peste venitul mediu din sectorul 5, care este cel mai mic. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.