Patru asocieri de firme au depus oferte pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe două loturi ale liniei Bucureşti – Piteşti, contracte în valoare de peste 690 de milioane de lei

0

”Marţi, 27 decembrie 2022, la ora 15:00, Sucursala Regională de Căi Ferate Bucureşti a deschis ofertele depuse la procedura de licitaţie publică pentru ’’ Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linia BUCUREŞTI – PITEŞTI, pentru ridicarea restricţiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii – Lot 1 şi Lot 2’’”, precizează compania.

În cadrul procedurii, au depus oferte următorii agenţi economici:

AktorSocietateTehnică S.A. asociere cu SC Europan Prod SRL subcontractant;

Bedamiro Holding Parcari Construct asociere cu S.C. Rotary Construcţii Mentenaţă S.A., SC Eurotrading construct 98 SRL şi SC Proiect Construct SRL subcontractanţi;

STRABAG asociere cu StrabagRail – terţ susţinător şi SC Rothermit subcontractant;

YapiMerkezi Insaat veSanayi asociere cu S.C. Infrasistem Proiect SRL subcontractant.

Valoarea totală a contractelor – 690.885.026,82 lei

304.257.778,46 lei Lot 1 – Linia 101 Bucureşti – Piteşti, tronsonChitila – Ciocăneşti, fir II şi Ciocăneşti – Titu fir I şi II, de la km 10+600 la km 49+780, liniicurente şi directe şi linii din staţii (primire – expediere, rest linii);

386.627.248,36 lei Lot 2 – Linia 101 Bucureşti – Piteşti, tronsonTitu – Călineşti – Goleşti, fir I şi II de la km 49+980 la km 95+000, liniicurente şi directe şi linii din staţii (primire – expediere, rest linii).

Sursa de finanţare  este asigurată din fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).

Durata de implementare a contractelor este 36 de luni de la data ordinului de începere a lucrărilor.

În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii  pe linia CF Bucureşti – Piteşti.

Principalele beneficii rezultate în urma lucrărilor sunt: eliminarea restricţiilor şi a limitărilor de viteză, eliminarea costurilor cauzate de restricţii/limitări, creşterea eficienţei activităţii de operare, diminuarea efectelor adverse asupra mediului, readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectaţi şi maximizarea gradului de siguranţă.