PayPoint: Creştere cu 35% a tranzacţiilor pe piaţa locală pentru 2012-2013

0

Rezultatele pozitive raportate sunt susţinute de extinderea portofoliului de servicii puse la dispoziţie consumatorilor, de creşterea numărului de furnizori parteneri şi, totodată, de optimizarea reţelei magazinelor ce poartă însemnele PayPoint.

 

În decursul celei de-a doua jumătăţi a anului financiar, compania a semnat contracte cu opt noi furnizori, intrând pe segmente noi de afacere şi consolidându-şi totodată poziţia pe cele existente. Drept urmare, PayPoint colaborează în prezent cu aproape toţi furnizorii mari de pe piaţă, portofoliul acoperind o gamă largă de produse şi servicii disponibile în magazine de proximitate din toată ţara. Din această perspectivă, la finalul anului fiscal 2012-2013, la nivel naţional existau peste 7.300 puncte de plată PayPoint, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

 

La nivelul grupului PayPoint, rezultatele sunt de asemenea favorabile.PayPoint plc a raportat un volum record de 739 milioane tranzacţii, în creştere cu 12% faţă de volumul raportat în anul precedent. Valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 14 miliarde lire sterline, în creştere cu peste 16%. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 105,7 milioane lire sterline, în creştere cu 16,8 % faţă de anul anterior şi un profit înainte de impozitare de 41,3 milioane lire sterline, în creştere cu 10,9%.

 

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2012-2013, încheiat la data de 31 martie 2013.