Știrile zilei din advertising – Mascotele Millidge și Doig s-au întors la Orange România

0

» Topul „FHM Cele mai 100 de femei din lume”, promovat printr-o campanie cu o componenta online puternica
Campania de promovare a topului „FHM Cele mai sexy 100 de femei din lume” realizata in-house a cuprins executii online (bannere pe gsp.ro, a1.ro, cosmopolitan.ro si story.ro, newsletter saptamanal FHM care s-a adresat celor 50.000 de abonati, promovare… [citeste »]

 

» Leo Burnett semneaza spotul „Momumentary”, parte a campaniei P&G „Sustinem cu onoare mamele”
[Update] Leo Burnett a realizat spotul TV „Momumentary” care face parte din campania globala de promovare a P&G in calitate de sponsor al Jocurilor Olimpice de la Londra, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE. Spotul, creat sub umbrela „Sustinem… [citeste »]

 

» Dragos Stanca va conduce compania rezultata din fuziunea dintre Thinkdigital Romania si Q2M
Q2M anunta finalizarea fuziunii cu Thinkdigital Romania, astfel incat noul Thinkdigital Romania va oferi agentiilor de media si clientilor sai o retea cu un reach mediu net de peste 6 milioane de vizitatori unici lunar, servicii de strategie, tehnologie… [citeste »]

 

» Prima intalnire pentru implementarea standardelor internationale de masurare a eficientei campaniilor de publicitate indoor, organizata de Reteaua Info-Sanatate
Reprezentanti ai companiilor de indoor advertising, ai agentiilor de publicitate, ai Biroului Roman de Audit Transilvania (BRAT), ai Asociatiei Romane de Masurare a Audientelor si Nielsen Romania s-au reunit pe 28 iunie in cadrul primei intalniri pentru… [citeste »]

 

» Mascotele Millidge si Doig s-au intors la Orange Romania
Millidge si Doig revin intr-o campanie noua pentru cartelele PrePay de la Orange, la aproape 4 ani dupa ce au fost retrase in urma unei decizii luate la nivel international de France Telecom. Avand o singura gura, pe care o paseaza de la unul la altul,… [citeste »]

 

» Albalact si Graffiti BBDO lanseaza o campanie de comunicare pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul
Dupa ce a extins portofoliul de branzeturi Raraul cu 5 sortimente noi de branza proaspata de vaci, Albalact lanseaza o campanie de comunicare care are in centru branza de vaci Moldovita, informeaza un comunicat emis de Albalact. Campania continua conceptul… [citeste »]

 

» McCann Erickson vorbeste despre mame in continuarea campaniei „Caroli tine romanul in miscare”
Campania „Caroli tine romanul in miscare”, care a pozitionat produsele Caroli drept combustiblilul Romaniei, ajunge intr-o noua etapa in care apropie mai mult brandul de universul familiei, vorbind despre mame si rolul pe care acestea il acorda meselor,… [citeste »]

 

» Brandient semneaza rebrandingul Bitdefender Enterprise
Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru divizia de solutii B2B Bitdefender Enterprise, informeaza un comunicat emis de agentie. Brandient a creat design-ul website-ului global Bitdefender Enterprise (enterprise.defender.com), intregul sistem… [citeste »]

 

» Skol Land va fi lansat in cadrul unei petreceri gazduite de playmates
Skol Land va fi lansat oficial pe 7 iulie, in Mamaia Sud, in cadrul unei petreceri la care vor participa si cunoscutele playmates Roxana Dobre si Vika Jigulina, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Skol Land, asezat pe 3200 de metri patrati, a… [citeste »]

 

Aceste stiri au fost furnizate de IQads – Totul despre publicitate | www.IQads.ro