REVOLUŢIA COCA-COLA: Numele tău pe sticlă

sursa foto: influencia.net

 

Puţine firme îşi permit excentricitatea de a renunţa la nume pe propriul produs, dar Coca Cola, cel mai valoros brand din lume, îşi permite să o facă. Deocamdată, pe piaţa din Australia. De la începutul lui octombrie, Coca Cola propune cumpărătorilor de la Antipozi sticle care au imprimate pe ele 150 de prenume, cele mai populare din Australia, scrie influencia.net. De la Sandra, Amanda sau Ash, pe sticle apare doar prenumele, care înlocuieşte inscripţia Coca-Cola.

 

Această mişcare de marketing va costa cinci milioane de euro. Sticle cu numele vor fi disponibile timp de trei luni în magazine. Şi asta nu e tot. Pe Facebook va fi creată o pagină specială, unde consumatorii vor putea găsi câte o melodie compusă special pentru fiecare prenume, în total 150 de melodii.

Consumatorii au chiar posibilitatea a realiza, virtual, ambalaje de Coca Cola cu numele prietenilor lor. Nu vor rămâne doar în mediu virtual, ci chiar vor fi realizate de companie şi vândute în anumite locuri, stabilite dinainte. Operaţiunea, care se vrea virală, are numele “Share a coke”.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed