Premiera la Ad’Or 2005 – Agentia anului va pleca acasa cu o masina

24 de agentii si peste 350 de lucrari inscrise in competitiePentru prima data pe lista premiilor sa va afla si o masina. Cei ce-si vor adjudeca titlul „Agentia anului” vor pleca acasa, pe langa trofeul Ad’Or, si cu un SEAT Ibiza. Partenerii festivalului din acest an sunt: Coca-Cola, Danone, SEAT si Sofitel, iar sponsorii: illy cafe si Peroni.Anul acesta un numar de 24 de agentii s-au inscris in festival, dintre care 16 agentii membre RAAA si 8 non-membre. Agentiile inscrise la aceasta editie Ad’Or sunt: ADDV EURO RSCG, Brands & Bears Publicitate, BV McCann Erickson Advertising, DDB, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey Worlwide Romania, ICON Advertising, IMAGER the Image Creator, iMagic, Leo Burnett & Target, Ogilvy&Mathers Advertising, Propaganda, Proximity Bucharest, Publicis, Red Cell Advertising, Saatchi&Saatchi, Scala Thompson Publicitate, SM Art Advertising, Spotlight, Totem Communication, United Communication, Violet Advertising si Y&R/Team Advertising.Au fost inscrise in concurs 351 de lucrari, cel mai mare numar de inscrieri inregistrandu-se la sectiunea „Campania Anului”, trofeu pentru care se lupta anul acesta Ogilvy&Mather Advertising, Violet Advertising si Y&R/Team Advertising cu cate o inscriere, GMP Advertising cu 2 inscrieri, Saatchi&Saatchi cu 3 inscrieri, Leo Burnett & Target cu 4 inscrieri si BV McCann Erickson Advertising cu 7 inscrieri.Considerand experienta anilor trecuti si posibile contestatii referitoare la legitimitatea inscrierii unor lucrari, Comitetul de organizare a decis afisarea publica a lucrarilor inscrise pe site-ul oficial al festivalului www.ador.ro, incepand de miercuri, 18 mai, facilitand si exprimarea online a opiniilor vizitatorilor.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed