PREMIERĂ: O bancă din România oferă ceasuri elvețiene în loc de carduri

Conform oficialilor Băncii Transilvabia, ceasurile sunt elveţiene, marca Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. Ceasul poate fi comandat online, pe site-ul BT sau în oricare dintre sediile Băncii Transilvania şi se primeşte tot la BT, unde este activată cartela contactless care va fi inserată în cureaua ceasului. În funcţie de model, costul este între 1.090 şi 1.690 de lei.

Ceasul sau, mai degrabă cureaua acestuia, funcţionează pe baza tehnologiei contactless, lansată în premieră în România de MasterCard, care le permite utilizatorilor să plătească mai repede şi mai sigur. Lansarea ceasului contactless se înscrie în politica Mastercard de a creşte rata de acceptare a tehnologiei contactless în rândul românilor şi de a le pune la dispoziţie un ecosistem diversificat de sisteme de plată.

„BT contactless” funcţionează ca un card bancar prin accesul la contul curent în lei deschis la Banca Transilvania. Poate fi comandat de clienţii Băncii Transilvania care au card de debit în lei sau, după caz, cardul poate fi primit împreună cu ceasul.

Pentru plăţile cu ceasul contactless la comercianţi, comisionul este zero, iar pentru plăţile de până la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul. Persoanele care nu sunt clienţi BT şi îşi doresc un ceas contactless trebuie să ăşi deschidă un cont curent la Banca Transilvania.

În 2016, Banca Transilvania a marcat o altă premieră pe piaţa instrumentelor alternative de plată, prin lansarea brăţării contactless. În plus, facilităţile automatelor de plăţi, opţiunea deschiderii online a unui cont bancar, autentificarea prin parolă unică pentru tranzacţiile online cu cardul sau robotul Livia – noul canal de interacţiune cu clienţii folosind Facebook Messenger sau Skype sunt câteva dintre proiectele prin care Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre soluţii digitale, pentru a conferi clienţilor şi angajaţilor confort şi mobilitate.

Partenerii Băncii Transilvania în acest proiect sunt Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard. Mondaine reprezintă un cunoscut brand elveţian de ceasuri. Designul acestora a fost inspirat de cel al ceasului gărilor elveţiene, iar din 1986 a fost lansată o întreagă colecţie. Oberthur Technologies este lider în serviciile şi soluţiile de securitate a plăţilor pentru bănci şi instituţii financiare, prezent în toată lumea. MasterCard, furnizor de tehnologie în industria globală de plăţi, ,prezent în peste 210 ţări şi teritorii, este iniţiatorul tehnologiei contactless în România.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed