Preşedinţii celor mai puternice companii din lume nu iubesc reţelele de socializare

0

Un studiu recent realizat de Domo şi CEO.com arată că aproximativ 70% din conducătorii companiilor situate în topul Fortune 500 nu sunt deloc prezenţi pe oricare din reţele majore de socializare, precum Facebook, Twitter, LinkedIn sau Google+. Din cei 30% care totuşi şi-au creat conturi, majoritatea (28%) au ales LinkedIn. Şi chiar dacă numărul celor care utilizeză alte reţele sociale este mic, se pare că Twitter este singurul de care mai sunt atraşi cei din Fortune 500, unde se înregistrează o creştere, foarte modestă ce-i drept.

 

Câţiva preşedinţi cu notorietate au postat pe Twitter în cursul anului trecut, cel mai cunoscut fiind proprietarul Berkshire Hathaway, miliardarul Warren Buffett, dar care n-a mai recidivat după prima postare, în ciuda celor peste o jumătate de followers. Dar şi acest număr este fals, deoarece 22% dintre followers sunt conturi false, iar la nivelul Fortune 500 CEO, 13% reprezintă conturi false.

 

Dintre cei 500 mai puternici preşedinţi de companii din lume, doar 35 (7% ) au conturi pe Facebook, singura reţea pe care se înregistrează o scădere, comparativ cu 2012, când 38 de CEO aveau conturi active pe FB.