Retailerul elen Fourlis a obţinut franciza New Look pentru România

0

Totodată, Fourlis a obţinut şi drepturile de franciză pentru Bulgaria, unde vrea să deschidă în acelaşi interval cinci magazine.

 

Fourlis este activ în România prin importatorul şi distribuitorul de produse electronice şi electrocasnice Genco Trade şi magazinele Intersport pentru care deţine, de asemenea, franciza.

 

Prin obţinerea francizei New Look pentru România şi Bulgaria, Fourlis vizează intrarea pe un nou segment de retail, cel de îmbrăcăminte şi accesorii, se arată într-un comunicat al Fourlis.

 

New Look are peste 1.000 de magazine în Marea Britanie, Irlanda, Ucraina, Malta, Polonia şi alte state europene, respectiv Orientul Mijlociu, Singapore sau Rusia.

 

Profitul net al Fourlis a scăzut de la 5,6 milioane de euro în primul trimestru al anului trecut la 400.000 de euro în primele trei luni ale acestui an. Vânzările au scăzut cu 41%, de la 162 milioane de euro la 95,8 milioane de euro. Rezultatele din primul trimestru al anului trecut includ şi veniturile înregistrate din distribuţia de produse Samsung în România şi Grecia. Parteneriatul Fourlis cu Samsung a fost terminat, prin acord comun, anul trecut.

 

Fourlis a anunţat în decembrie că va investi 150 milioane euro în următorii ani pentru extinderea operaţiunilor din Grecia, Cipru, România şi Bulgaria. Fourlis deţine franciza de retail Intersport, dar şi franciza Ikea pentru Grecia, Cipru şi Bulgaria. În Grecia şi Cipru, programul de investiţii vizează dezvoltarea reţelei de magazine Ikea.

 

Compania elenă a intrat pe piaţa românească în 1996, prin intermediul Genco Trade, importator şi distribuitor exclusiv al produselor Samsung în România până în iunie 2010. Din iulie, singurul scop al Genco este de a implementa extinderea în România a reţelei de magazine Intersport.