Reveal Marketing Research: Retail-ul se va opri din scădere în prima jumătate a anului

„Sentimentul nostru este că în prima jumatate a anului va avea loc aterizarea din căderea liberă în care ne aflăm de un an şi jumătate. Este un fenomen pe care eu îl condider favorabil pentru că se vor reaşeza o serie de procese. Nu vom discuta de o creştere în a doua parte a anului. În 2010 discutăm de momentul de reaşezare şi de oprire a scăderii semnificative pe care am văzut-o în a doua parte a anului 2009,” a declarat Marius Luican, directorul general al Reveal Marketing Research.

Din păcate, la nivelul consumatorului, criza nu mai poate fi văzută drept un fenomen pozitiv. „Nu am văzut niciodată un consumator mai speriat ca la sfârsitul anului trecut. Chiar şi vizita la supermarket am vazut-o în cifre, acel moment săptămânal în care consumatorul mergea cu coşul şi îşi făcea cumpărături, chiar şi ritmicitatea acelei vizite a fost mult, mult scăzută,” a adăugat Marius Luican.

Ghinion pentru hypermarketuri, mană cerească pentru buticurile de cartier care au văzut din nou cum clienţii le trec pragul.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed