Facebook – faţa albastră nu râde

0

A devenit cel mai predictibil fenomen legat de Internet: de fiecare dată când Facebook face modificări în felul în care arată site‑ul, utilizatorii se revoltă cu milioanele. Fiecare actualizare importantă, de la introducerea fluxului de știri din 2006 până la noua înfățișare din 2009, a constituit un eveniment seismic. Odată, la Paris, oamenii au ajuns să iasă în stradă cu pancarte, furioși că trebuie să învețe din nou cum să navigheze pe site.

Desigur, Facebook continuă să crească nebunește. A ajuns la 400 de milioane de membri – mai mulți oameni decât în orice altă țară cu excepția Chinei și Indiei. Dar nici o companie nu vrea să aibă reputația că rămâne surdă la plângeri și sesizări, așa că, atunci când tocmai punea tușele finale la ultima actualizare a site‑ului – care a început să fie accesibilă unor utilizatori selectați în ultimele săptămâni –, Facebook m‑a invitat la noul său cartier general din Palo Alto, California, într‑un spațiu destinat testelor. Obiectivul: să arate că îi pasă cu adevărat de părerile utilizatorilor.

Citeşte în întregime comentariul lui Nick Summers din ediţia de săptămâna aceasta a MONEY EXPRESS