Revoltă la Glovo! S-a protestat în fața unui mall

Mai mulți curieri Glovo s-au adunat în parcarea hypermarket-ului Kaufland din Șelimbăr, în semn de protest. Aceștia sunt nemulțumiți fiindcă firma a scăzut bonusurile și, implicit, câștigurile s-au diminuat. Oamenii spun că s-au săturat de promisiuni și cer să fie ascultați.
Aproximativ 20 de curieri Glovo s-au adunat, duminică, în parcarea hypermarket-ului Kaufland de la Șelimbăr și au protestat. Sibienii sunt nemulțumiți fiindcă bonusurile au scăzut.

 

„Noi ne-am scos orele sâmbătă și duminică în semn de protest față de scăderile treptate de bonusare care ne afectează câștigurile. Au scăzut câștigurile noastre în două etape: în timpul stării de urgență (când au zis că este temporar pentru că drumurile sunt libere) și acum, pentru a doua oară (când ne-au promis bonusurile de 1,5%). În prezent, bonusurile sunt 1.35%, 1.4% și 1.45%. Cerem ca bonusurile să fie ajustate la 1.45%, 1.5% și 1.55%”, spune un curier Glovo din Sibiu.

 

Pe toată perioada pandemiei, curierii s-au văzut nevoiți să își cumpere singuri mănuși și măști de protecție, fiindcă firma nu le-a asigurat. „A trebuit să ne procurăm mănuși, măști, pentru că nu ne-au fost furnizate de Glovo”, mai spune curierul.

 

Curierii Glovo sunt nemulțumiți, de asemenea, de aplicația care nu funcționează bine. „Considerăm că nu e corect să plătim 1.5% pentru o aplicație care zilnic ne face să pierdem timp (bug-uri, încărcare întârziată a bonurilor în app), să pierdem comenzi (prin reatribuiri automate din cauză că nu suntem notificați sau nu ne apar comenzile). În final, cerem să fie eliminate comenzile Kaufland pentru bicicliști, aceștia, de multe ori, neavând posibilitatea de a le onora”, adaugă curierul.

 

La Sibiu, un curier Glovo parcurge pe zi, în medie, 100 de kilometri, asta însemnând că reușește să onoreze între 15 și 20 de comenzi.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed